14 May, 2012

Malam kami di pizza hut!

Assalamualaikum ...!!!
ni lagi satu n3 yg aku x usik dok dlm draft je ... citer ari selasa minggu lepas jugak la ... tapi citer malamnye pulak ... ok balik je dari keje aku memang saja nak menidokan diri ... dah lama kot x menidokan diri petang2 ni ... ni semua gara2 tersengguk2 aku dlm bas tu ... memang layan mata betul dlm bas tu ... sampai aku siap cakap sendiri yg aku sampai je umah aku nak tdo ! ... hahahahah ...

aku sampai dalam 6 lebeh la ... kat hall ayu tgh tdo gak ... yg lain2 dlm bilik kot ... aku pon menapak la ke bilik ... ooo kakak x balik lagi ... ok setel masuk keluar bilik air, maka aku menumbangkan diri sendiri kat atas tilam yg x berapa nak best tu ... layankan je ... mmg terus tdo la aku lepas tu ...
sedar2 je aku dengar ni 'kakak, jom laaaa ...' .. heheheheh ... kakak aku ajak gi beli barang ... dan masa tu aku perasan dah gelap ... dah maghrib kot ... ok la ... aku golek kiri ... golek kanan ... hmmm kemalasan yg teramaat sangat nak bangun kalau dah dapat tido nih ... tapi aku bangun jugak la ... kesian lak kat diorg ... maka aku masuk toilet dan buat la apa yg patut kan ... :p ...
setel semua maka bergerak la kami ke mv ... mana lagi tempat yg aku selalu pegi kan kalau bukan mv tu ... k4 la tempat utk membeli barang2 ni ... tapi sebelum tu kitorang pegi makan dulu ... harus lah perut semua dah berlagu sakan ... hip hop dangdut keroncong semua dah ada .... hehehehe ...
so menu pilihan adalah PIZZA HUT! ... heheheheh ... terima kasih pada puan penaja ... hehehehe ... jom layan gambar kami kat PH tu ... eh aku malas la nak letak caption ... tgk gambar je la ekk ... huhuhuh ...















 

 


lepas tu mmg terus ke k4 .. cari barang2 yg perlu dan zaaasssss balik ... ooo rasa macam nak tdo lagi .. hahahh mmg la ... sampai umah pon dah pukul 10 lebeh kan ... esok keje kot .. heheheh .. tu la dia malam selasa kami yg lepas ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-