26 May, 2012

Seminggu lagi dan selamat tinggal!

Assalamualaikum ....!!!

ni lagi satu citer basi yang aku nak share ... xde la citer sangat pon .. tapi sikit la ... ok aku dah jadi k****g sbb ayat dah macam hape ntah ...

jumaat lepas 18 May, aku ke Singer amik offer letter ... *senyum* ... so jumat tu aku keje macam biasa la ... ingat nak keluar dalam pukul 3.30 ... tapi last2 minit ada problem pulak dengan email ... so tgk2 sikit ... dan aku kuar dari opis pukul 4.00pm! ... adoiii dah janji dgn ms Y nak jumpa dia pukul 4.30pm ... sempat ke ekk ..???

xpe2 otw nnt aku akan text dia bgtau aku dah on the way tapi lambat sikit ... so sambil jalan sambil sms dia ... lintas jalan semua *jgn tiru sbb saya lintas x guna jejantas ... oppss* ... maka sampai la kat parking ... erkkk macam mana nak kuar ni ... dah ada dekat 6 bijik kete yg perlu di alihkan untuk bagi aku kuar  ni ...


ni baru pemandangan depan kete aku je tu ..
yg dekat dengan laluan nak kuar tu ada lagi 3-4 biji kete ..


aku panggil la jaga parking tu ... dia dah semacam je aku tgk ... ye la aku masuk pagi tu ckp dia nak kuar pukul 5 kan ... ni aku dah datang awal sejam, harusla banyak kete kan ... aku cakap dengan dia aku ada emergency ... so dia alihkan la kete2 yg block kete aku tu .... huhuhuh tq bos! ...

lepas je kuar dari parking tu, maka tibalah ke acara rempit merempit *juga jgn tiru aksi ini* ... ni semua sbb dah lambat ... dan nasib baik la masa ni xde la banyak sangat kete .. ye la x sampai masa balik lagi kan ... tapi aku sampai lambat sikit dari yg dijanji kan .... ok x best dah rasa sbb aku ni kalau dah janji mesti nak kena ada seperti yg dijanjikan ... ikut perangai mama ... biar kita tunggu orang, jangan orang tunggu kita! ....

masa aku sampai tu dlm pukul 4.40 pm ... lambat 10 minit ok ... lambat! ... nasib baik masa sampai tu Ms Y tgh ada discussion dgn sape ntah ... huhuhuhuh nasib baik! ... so aku duduk2 je la sambil borak dgn uncle LTY ... mamizan & kM xde ... half day kata uncle LTY ... CK ada tapi aku malas nak gi tempat dia sbb dia nampak bz ... x nak la kacau dia keje kan ... dlm 10-15 minit kendian Ms Y pon kuar dari meeting room tu ... so aku masuk la bilik dia ... lepas discuss2 sign2 bagai maka kuar la aku ..

sebelum balik aku jumpa dgn CK dulu ... heheheheh ... masa tu dah pukul 6.00pm kalau x salah aku ... yg lain2 dah balik ... CK je x balik lagi ... dia mmg selalu macam tu ... masa aku keje dgn dia dulu pon sama jugak macam tu ... kami ni je yg selalu ikut masa ... hahahhah ....
tu la dia citer aku yg lepas ... xde apa pon sangat kan ... tapi x sabar ni nak balik sana ... sabar2 lin ... sabaaarrr... dah x lama dah .... seminggu je lagi ... !!!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-