07 June, 2012

Dah masuk Jun, mana n3 baru ?

Assalamualaikum ...!!!

rasa mcm nak lempang tak bila baca tajuk n3 tu ...??? hahahhaha ... kalau ye sila la lempang diri sendiri berbelas kali  redho je ... aku ok je ... tapi betul la kan ... dah seminggu dah masuk June, tapi satu n3 pon aku x letak lagi kan ... hmmmm dasar pemalas kan aku ni ... tapi bukan sebab malas semata2 ye adik2 ... tapi sbb tgh nak mengejaskan diri kat tempat baru yang lama ... hahahaha mcm mana tu ... yang tu nnt aku cerita kendian ye ...

banyak ni citer yg aku nak share ... dah banyak jugak yg dah basi tapi aku x pedulik aku nak share sini jugak ... dah nama pon blog aku kan ... suka hati dan pankreas aku la kan ... ok ni antara n3 yg akan naik nnt ...

1. kenduri di melaka
2. aktiviti di zoo negara

3. koleksi novel jun (novel)
4. balik kg *kalau aku rajin*
5. kenduri di Guaq Chempedak
6. keje baru di tempat yg lama
7. nasi ambang

dan ada la lagi 2-3 n3 yang akan aku up kan nnt .... skang ni agak bz sikit ... pelik tak ..?? heheheheh keje yg baru ni aku suka sbb aku xde buang masa ... nak curi masa pon x sempat ... bagus kan ... later2 la aku cerita k ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-