07 May, 2012

Datang pulak koleksi bulan May!

Assalamualaikum ...!!!

senyum ! ... asyik senyum je starting n3 aku 2-3 kali ni kan ... hehehehe ... ye la senyum sbb aku nak citer pasal bende2 yg boleh buat aku senyum kan ... ni ha aku dah beli koleksi may aku ... macam biasa la 3 buah novel je yg aku beli ... ni pon sbb ada PBAKL kat PWTC tu ... later2 aku citer pasal hari kejadian di PWTC tu ye ... ni nak citer pasal koleksi baru ni ..


ni la dia koleksi terbaru ... walaupon novel2 ni xde la baru tapi baru untuk aku sbb aku baru beli kan ... hehehehhe ... jom berkenalan dgn koleksi aku ni ...


 ni antara penulis yg aku suka ... suka buat aku tersenyum bila aku baca novel2 dia ... ni yg kedua aku beli untuk penulis ni ... yg first aku beli ade dlm koleksi April aku ... kalau rajin2 tu selak2 la n3 yg lepas ye ... heheheh .... novel ni pon dah agak lama jugak la aku cari ... dah ada kat PBAKL apa lagi, harus la aku sambar kan ... siap hasut2 kakak aku yg hero2 novel Acik Lana ni dah boleh kalah kan Joe Jambul dia ... ala watak hero dalam Novel Sweet Sour tu ...


ni pulak antara novel yg aku dah baca sinopsis kat Jemari seni ... hmmm aku suka bila baca sinopsis maka aku letak dalam list utk dibeli ... maka aku rembat la masa PBAKL tu ari ...
siap dapat diskaun lagi .... untung kan .... heheheheh ...


heheheh comel tak tajuk novel ni ... yg ni pon aku baca sinopsis dia kat JS jugak ...
comel kot bila baca sinopsis dia ... heheheh ...memang senyum sesenyum senyumnya la aku dibuatnya ... skang ni dlm proses baca novel ni la ... so tunggu aku review ekk ...

so amacam ...??? korang rasa best tak novel2 dlm koleksi May aku ni ... aku rasa best sbb tu aku beli! ... hahahahah ... rasa nak lempang diri sendiri tak ..??? dipersilakan ... oklah ... macam biasa jugak, lepas habis baca semua novel2 ni aku akan buat review utk korang *ada ke yg baca blog aku ni* ... so tunggguuuuuuuuuuuuu ... !!

p/s: Novel terbaru Siti Rosmizah dah kuar la ... aku dah baca sinopsis ... memang terangkat bulu roma baca sinopsis je... nnt aku pon nak buat koleksi sendiri ... koleksi Jun kot kan ! ... heheheheh .....


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-