26 May, 2012

Kami dan tempat itu lagi!

Assalamualaikum ....!!!
uhuk uhuk uhukkkk .... ha hambik kau ... dah seminggu lebih x hapdet sampai berhabuk dah pondok aku ni ... haiishhh dasar pemalas ... *lempang jiran sebelah sesuka hati* ... ok dah lega sikit kan ... hehehehe ...

ok aku nak hapdet pasal aktiviti kami lagi ... sape lagi kalau bukan aku, kakak besaq & cik adik yg makin aktif menari Cik Ayoyo! .. dah la berabuk kan citer pon dah basi sbb citer minggu lepas kan ... tapiiiii ... ada aku kesah ...

kami kalau dah keluar ke mv harus la makan2 dulu kan ... maka aku nak share gambar2 kami dan makanan2 yg maveles itu ... heheheh ... jom layan gambar2 nih ... eh lupa pulak ... makan2 ni adelah bertempat di SR lagi skali ... sekian!

kali ni dia x berapa teruja nak buat muka bila aku nak amik gambaq dia ...
sbb apa ntah ... selalu dia yg over nak aku snap gambaq dia ...


ada yg malu ada yg segan ... aiihhh macam x besa ja ni , pasepa ... :p


xde keje la ni sampaikan gambar gula ni pon aku amik ... ooo ni masa awal2 ... diorg berdua eksen sangat dengan aku ... xnak aku amik gambar konon ... so aku amik gambar bende ni ... @.@


 
kakak seolah2 malu2 meow sambil membelek menu kat meja tu ...
manakala cik adik ni layan blues! ...


dok bincang masalah negara apa ntah ... tapi apekah dibelakang itu ... hahahahah ...
x pasal2 waiter dia masuk jadi hantu kat belakang tu .... heheheheh


ish ish ish ... anak sapa la yg makan sopan sangat ni ... hahahhaha ...
masa bila ntah dia amik gambaq ni ...
@.@


aku dgn ayu order air yg sama so aku amik yg ni je la ...
yummeh! ...


kakak besaq dan air beliau ...


menu wajib kalau pegi SR ... heheheh ...
lepas ni nak try yg durian lak ... ayu kata sedap! .


dan ini la selepas di belasah oleh tiga beradik itu ...
ish ish ish ... licin! ... hahahahaha


spagetti yg ohsem! ... sedappp oii ..!!!
nak meatball je boleh ..???


kakak besaq dan adik kecik ...
@.@


tak belek cik merah tu x sah aiihh ...


 
happy nya dia dapat makan! .. beheheheheh


ni cik adik tu yg punya ... sedap jugk la ... udang kalau x salah aku ...


yg ni kakak besaq punya ... presentation = SEDEYYY! ...


ni muka lepas kenyang makan ....
hmmm layankan je la muka budak ni ...


bila aku tgk2 balik kan gambar2 ni .... lebih kurang je dengan yg makan kat SR sebelum ni ... kami bertiga jugak kan ... xdak orang lain dah ... nak buat mcm mana kan ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-