16 May, 2012

PBAKL2012: Ke PWTC pulak kite!

Assalamualaikum ...!!!
ok lepas je makan yg sangat sedey kat The Mall tu maka ke PWTC la kami ... on the way tu kena naik jejantas sbb jalan kat bawah tu dah kena tutup ... tapi ada ja yg lintas jugak kat bawah tu ... letih la jugak kena panjat naik kat atas tu ... termengah2 aku ... tapi bukan aku sorang la kan ... yg lain2 pun sama jugak ... heheheheh ...



ok dah sampai .... manusia agak ramai jugak la yg keluar masuk ... ada jugak la artis yg lalu keluar ... antara nya ryzal dan julia zigler ... kecik je diorg ni ... kalau kat tv nampak besar je ... konpius aku kejap ... ok sambung balik ye ... bila dah sampai tu masuk la kami ... adeh sesak jugak la kat dalam ... so jom layan gambar sbb banyak la jgk gambar yg sempat diamik ni ... layan kan je k ...




kat sini la aku sambar novel Acik Lana 'Aku Bukan Mistress' .. sambil senyum puas!

ada jugak aktiviti utk anak2 ni ...

kat sini pulak aku sambar dua novel : Nah, Untuk Awak & jugak Senyum Sampai Langit! ... mmg senyum sokmo la aku lepas tu ... hhahhahahaah ..

 
model yg x payah suruh ... siap mengofferkan diri gitu ... kau mampu!.. hahahaah

 

nampak tak tu sapa ...??? dia la yg buat aku nangis setiap kali aku baca novel dia .... sape lagi kalau bukan Siti Rosmizah! .. eh dia ada kuar novel baru la ...

 
ni la dia yg dicari2 oleh cik adik aku yg sorang tu .. MOY! ...

ekceli ada 3 kartunis tu ... tapi yg sorang lagi x nmpk plak ... xpe ada lagi kat bawah ! ...

  
haaaaa ..!!! ni la dia sorang lagi kartunis yg aku maksudkan ... tgk la cik kazen aku tu ... sabar dik ooiii .. heheheheheh ...

ni muka macam x puas hati padahal dah berbeg2 dia beli ....

 
senyum je berdua ni ... ye la dapat lukisan segar dari ladang ... heheheheeheh ...

ok setel dah ... jom balikk ...!!!! 

otw balik ... kat luar ... ooowwwhhhh dah salah kuar kena jalan jauuuhhhh sikit !!!! ...


ni kat The Mall dah nak ke parking ... harus lah bergambar dulu kan ... hahahaha pantang! ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-