16 May, 2012

PBAKL2012 : Makan di The Mall!

Assalamualaikum ...!!!

cerita dah agak basi tapi nak share jugak kat sini ... pesta buku yg lepas aku pegi jugak ... ni kira first time aku pegi utk pesta buku besar mcm ni ... di buat di PWTC ... memang selalu dia akan buat kat ctu la ... senang kan ... ok jom aku cerita pada hari kejadian ye ...

aku pegi ari sabtu 5 Mei ... kalau dah sabtu tu mesti la aku keje kan ...lepas keje aku terus zassss ke bangsar ... dengan LRT la kan ... diorang dah ada kat bawah tu tunggu aku ... so mcm biasa jugak aku la yg kena drive kan ... xdehal mer ...

dalam kete tu yg sedia menanti aku adelah kakak, ayu & kazen aku, cik pipa! ... ingat kan dia x jadi ikut ... so zassss la ke PWTC dengan guide dari sape lagi kalau bukan kakak aku tu ... dia bab2 jalan2 ni ko boleh tanya la .... sbb dia dah biasa dgn area tu ...

so kitorang parking kat The Mall je ... sebelum terjah ke PWTC tu masing2 dah tunjuk muka lapar ... harus la isi perut dulu ... baru la semangat kan nak jalan2 di pesta buku ... hahahahah ... maka ke foodcourt la kami ... sampai je kat foodcourt ... makkkk aaiii ... ramai nye manusia kat ctu ... dan ramai yg dtg tu budak sekolah sbb diorg pakai baju sama ... baju asrama kot ... baju batik! ...



puas memusing2 jugak la baru dapat meja kosong yg xdikemas lagi ... mmg penuh dgn pinggan yg dah guna la ... hmmm .... so aku ckp diorg beli je la apa2 tapi aku nak makan nasi ... so aku la ditugaskan utk jaga meja tu ... ok no hal ... aku clear kan sikit pinggan yg ada tu ... susun letak sebelah ...

aku tunggu lama la jugak ... layan tangkap gambar berkeping2 la jugak ... sekali lepas dlm 20 minit macam tu diorg dtg dgn muka kehampaan ... yg ayu dgn pipa bawak air ... kakak pulak bawak makanan ... tapi bila tgk makanan aku paham la nape diorg sedey .... hehehehhe ...

tapi aku x sempat nak amik gambar makanan tu ... yg kakak beli adelah yong taufu dan jugak sepinggan buah2an ... diorg kata alas perut je dulu ... sbb kalau nak beli nasi hazab lama lagi sbb org yg ramai sangat tu ... ok x kisah la janji x kelaparan sudah ... dan maka terhasil la gambar2 ni ...

 makanan dah habis! ... hahahahha

kakakku ...

adikku ...

kazenku ...

menikmati ...!!!



elok pulak dia pakai tudung mcm ni ...

dia mmg suka berdrama ... tgk la ni ...

ok lepas ni la aku sambung dengan n3 kat PWTC pulak ... sekian! .. 


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-