18 May, 2012

Jalan tutup sbb pokok tumbang!

Assalamualaikum ...!!!
salam pagi jumaat ... alhamdulillah dah jumaat dah kan ... *senyum* ... heheheheh tajuk n3 macam kelakar ... macam tajuk berita pon ada kan ... hahahah ... layankan je la ye .... ni nak citer pasal apa yg tajuk n3 tu la ...

petang rabu lepas balik dari keje macam biasa ... naik lrt lepas tu naik bas pulak ... masa on the way dgn bas tu, aku ade la dengar diorg ckp2 ada pokok tumbang kat area briekfield tu ... hmmm ... kat mana ... tertinjau2 la jugak aku nak tgk kat mana yg tumbangnya ... skali bas mmg x boleh lalu sbb pokok tu melintang jalan ... x sempat aku nak amik gambar masa lalu ke kl sentral semula tu .... seb baik la ada jalan lain yg boleh lalu utk ke pantai dalam ni ...

so aku tunggu sampai la dah naik flyover yg baru tu ... ala yg dari kl sentral turun ke bangsar tu ... flyover tu one way je ... sampai je kat atas tu sempat la aku amik gambar ni ...

ni je yg mampu aku amik sbb bas agak laju time ni ... jom aku zoom kan sikit kasi nampak rupa pokok tumbang tu ye ...


haaaa ... nampak tak tu ... so x bley lalu ... segala polis, bomba JPA semua ada la kat ctu ... campur dgn org yg dtg  tgk ... hmmmm ....


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-