30 April, 2012

Char kuewtiew yg maveles!...

Assalamualaikum ...!!!

alhamdulilllahh ... dapat jugak aku makan makanan yang sedap ni ... dan xde nak jumpa kat kl yg mcm ni setakat ni ... cari kat pendang jugak la ... terbaik la pak hashim ni ... walaupun bukan dia yg masak , tapi rasanya sama macam yg pak hashim masak ... jom jap lagi aku nak jeleskan korang dengan gambar makanan sedap ni ...

aku awal2 dah cakap dgn abah nak ke gerai ni ... abah senyum ja ... mula2 ingat x jadi sbb ada org pulak yg bertandang nak jumpa dgn abah ... kalah PM pak halim ni ... last2 dalam pukul 10.15 mlm abah panggil ajak pegi ... aku dah siap terlena dlm bilik dok tunggu nak ke pendang ni la ... kami pegi bertiga je ... aku, abah & along *anak kak ina sebelah umah merangkap cucu angkat abah!* ...

ni la dia gerai maveles itu ....  x clear sangat.?? jom tgk dekat sikit .


 nampak tak anak-anak ..?? heheheh ... pak hashim tuuuu ...


 makanan paling maveles pada malam kejadian ... *terliur plak tgk nih*


jemput la tgk ye ... lenkali aku nak serang sini lagi ... tggu aku balik lagi ..!!!


senyum je aku lepas dapat makan tu ... mmg superb la ... korang x terliur ke tgk gambar tu ... hahahhahah *tanduk sudah tumbuh* ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-