23 April, 2012

Hi2 PicMonkey, Bye2 Picnik!

Assalamualaikum ...!!!

hari ni dah 23 April kan ... maka dah x boleh lagi guna picnik utk edit gambar kan ... dia last hari tu 19hb kalau x salah aku ... maka sekarang aku guna site baru pulak utk edit or letakkan watermark pada gambar2 yg aku nak tepek ke blog ni ... aku tau pasal ni pon lepas tgk kat picnik nyer page la ... diorg suggest boleh guna PicMonkey ni ... maka guna la aku PicMonkey ni ...




bila tgk dia nya tools lebih kurang je dengan picnik ni ... so xde lah tergagau2 nak guna benda ni ... so sila la guna ye ... sila tgk sebelah kiri pada setiap gambar2 di bawah ni ...







utk org mcm aku ni, ini je la yg mampu aku guna buat masa skang ni ... kendian la aku blajar lightroom dgn photoshop bagai semua tu ...

so ... bye bye la pada Picnik ye ...



ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-