10 April, 2012

Novel: Warna - Cerita Tiga

Assalamualaikum ....!!!

ok ni review kedua utk novel Warna ... jom baca sinopsis dulu utk cerita tiga ni ... layannn .....



* * * * * * * * * * * * * * *
Cerita Tiga : Karamel - Nasz


karamel itu benda hangus yang sedap
Jadi setiausaha taklah sesusah mana kalau bukan Encik+Tak+Berapa+Arif tu yang jadi bos.
"Bila pula saya suruh duduk?" dia tanya aku, keras."Laa... tak boleh duduk ke, encik? Saya pun nak cakap, sebenarnya saya 's-u-k-a' berdiri. Entah apasal tadi saya terduduk pula." Aku jawab, lembut.Tapi... logik tak kalau aku pijak mulut dia? 
* * * * * * * * * * * * * * *

ni adelah sebab utama kenapa aku beli Novel Warna ni ... sbb Nasz .... hehehh bangga tak wahai penulis Sweet Sour .. ye la ... aku suka gaya penulisan dia untuk Sweet Sour ... dan ni x sabar dok tunggu novel terbaru .. kalau x salah aku tajuk Lazuardi kot ... ok berbalik pada cerita Karamel ...bila baca cerita ni aku rasa ada la sikit2 macam yess boss ... tapi ada kelainan la ... aku suka watak heroin ... dan watak hero pon x kurang hebat jugak la ... so nak tau lebih lanjut lagi sila la dapatkan Warna k ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-