30 April, 2012

Gambar2 ini dah lama!

Assalamualaikum ...!!!

dah masuk May dah ... @.@ ... sekejapan sangat kan ... huhuhuhuh ... ok lah ... meh aku nak sharekan gambar2 yg dah lama amik tapi x sempat nak tepek sini ... banyak2 kejadian ni bukan cerita satu malam ye anak2 ... ok jom biarkan gambar2 dibawah ini yg berbicara .... *lempangdirisendiri13kali* ...




Gambar2 atas ni diambil masa aku dgn Nor pegi interview ... yg mana satu ekk ... yg Astro aku rasa ... sbb makan kat Pavi ... sedap jugak la makanan yg di suggest oleh Nor ... sedap! ... lepas ni kalau ke Pavi nak makan ctu lagi .... dan harga berpatutan la sbb Pavi kan ... x habis RM10 pon utk nasi & lauk tu ... heheheheheh ...


"No camera please ..." mungkin itu la yg dikatakan oleh cik Ina ni ... heheheh ... biasa la kan ... kalau dah peminat novel tu mana boleh x singgah baca sekejap kan .. hehehehe ... kebetulan aku baru je beli ni ... so apa lagi siap tayang2 la kat dia ... sepantas kilat *okakutipu* dia datang lat meja aku .... maka terhasil  la gambar ini ... hehehehehe ..


uisshhh tengok pun dah teringat2 terliuq2 ... ni makanan yg dimakan kalau ke foodcourt dekat dengan LRT KLCC tu ... ala sebelah je ... sederet dengan Secret Resipi tu ... mmg kalau terasa nak makan masak lemak maveles situ la tempat yg akan kami terjah ...


dan kalau kesana haruslah ada yg meneman kan ... cik ina pon sama jugak ... dia pon suka amik masak lemak cili padi yg maveles ni jugak ... selalu ayam la kan ... sbb tu je menu utk masak lemak yg best tu ... yummehhh ... !!!


 gambar berdua ni diambil pada hari berjalan2 bersama charity autism tu .. ni dua2 kat Paparich lepas aktiviti berjalan2 tu la ... saja je aku nak amik gambar2 ni .... eh lupa pulak kamera ni pulak tuan dia mmg nak jual ... tapi aku x tau sangat details utk kamera ni ... kalau ada yg berminat, tinggalkan la jejak kat komen nnt ye ...




 ok gambar2 ni pulak aku amik 2 minggu lepas kalau x salah aku ... lepas office hour la ni ... kat LRT pasar seni ... aku mmg selalu turun ctu utk amiik bas pulak ke pantai dalam kan ... masa nak turun tu agak terkejut la sbb tgk air dah naik sampai macam tu ... dah x nampak dah tebing tepi tu ...






ok yg ni pulak aku amik minggu lepas ... kakak pon tolong amik jugak sbb aku kan drive .. heheheeh ... mmg agak sesak la pagi tu ... aku pun x sure nape .... nak kata sbb hujan x jugak ... tapi mmg jammed teruk jugak la ... huhuhuh ...


dan yg terakhir ni aku amik khamis lepas ... ni masa JJ memberday kat MV ... kakak la beria ajak kitorang pegi ... so lepas keje zaasssss terus ke MV ... aku pegi sendiri je .... amik bas free kat bangsar tu ... ayu dah tunggu lama kat sana ... kakak pulak dari putrajaya ... nnt aku story pasal hari tu ye ... n3 lain pulak sbb dah cukup panjang dah aku rasa ni ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-