02 April, 2012

aktiviti minggu lepas: Jumaat

Assalamualaikum ...!!!

weh dah masuk April ... dah selamat dah 3 bulan untuk tahun 2012 ni ... ni aku nak citer pasal hujung bulan lepas ... hahahahh ... cara tu macamkan bulan lepas tu dah berminggu2 kan ... walhal baru 2-3 hari lepas kan ... meh aku nak storykan hari2 aku yg lepas ... jumaat & sabtu la kan ... n3 ni aku mulakan dengan hari jumaat dulu k ... xde la panjang sangat kan ...

so hari jumaat tu aku cuti ... ye semata2 nak ke career fair kat midvalley tu ... ok asalnya aku janji dengan nor pagi ... tapi disebabkan umah kakak nor banjir (klang) maka lambat la sikit kami ke midvalley tu ... dalam tghari tu nor cakap dia dah boleh keluar dah ... air dah surut katanya ... alhamdulillah ... dia naik komuter, so aku suh la dia turun kat stesen pantai dalam ... senang sikit kan aku amik dia kat situ ... so terus ke midvalley ...

sampai midvalley , macam biasa la cari parking ... dah nama pun hari jumaat kan ... nak nak pulak masa tu lunch hour ... sangat nice kan ... tapi xpe redah aje parking itu ... pusing punya pusing ada la dekat sejam kot (lebih kurang la) baru dapat parking ... tu pun sbb pak arab tu nak keluar ... pak arab kot sbb muka dia mmg muka arab ... dia lambai2 kat aku bgtau dia nak keluar ... alhamdulillah ... i lap u lah mister ... hahahaha ... diorg dah gelak2 bila aku cakap macam tu .... tapi cakap dalam kete je la ... heheheh ...

ok setel parking bagai maka menapak ke lift pulak utk ke destinasi seterusnya ... naik level 3 maka nampak la org dah ramai kat exhibition center tu ... hati rasa sangat-sangat-sangat la eksaited ... dalam hati doa moga2 ada la rezeki aku kat sini ... amin ! ..


aku dgn nor masuk berdua ja sebab ayu x berminat nak cari keja lagi ... ye la dia x habis study lagi ... minat nak cari keja tu mmg kurang la ... so dia merayau je la kat midvalley tu ... yang kami berdua ni pulak pusing sana pusing sini ... banyak jugak la resume yg kami submit ... moga2 ada yg lekat dan mau panggil utk interview .. insyaallah ...


dalam pukul 3 lebih kakak aku pulak msg bagitau dia dah nak sampai KL ... adey x habis lagi ni nak merayau ni ... aku bgtau aku masih kat MV lagi ... dia reply ok sbb dia x sampai pun lagi .. maka pusing2 lagi sampai la nor cakap nak cari surau ... nak solat ... ok ... dalam dekat2 pukul 4 setel pusing kami keluar ke JJ ... kat situ ada surau ... so ke sana la kami .. lepas setel semua maka gerak la kami ke ampang pulak ... nak amik kakak aku la kan ... dia dah dok msg banyak kali tanya kat mana ... adeh seb baik la ada assistant yg tolong reply msg dia ... dalam pukul 5 lebih jugak kami sampai kat depan Flamingo tu ...



then lepas amik kakak kami pon zaassss balik ke pantai dalam ... sampai pantai dalam lebih kurang pukul 6.20 - 6.40 macam tu la ... so ajak nor naik umah dulu ... lepas tu baru hantar dia ke IKEA ... sbb dia nak balik dengan kakak dia ... kebetulan kakak dia ada sana ...

so lepas maghrib zasss ke IKEA pulak ... sekali jalan dengan x sesat nya maka sampai la kami ke IKEA tu .. alhamdulillah ... perut pon dah bagi signal lapar kan .. maka ke cafe la kami ...


hajat dia hati memang nak makan meatball ni dah lama ... tapi asyik la x jadi kan ... maka malam tu mmg tercapai la hajat nya ... heheheheeh ... dah makan tu ... gerak la kitorang ... nor call kakak dia tanya lokasi ... so ke parking la kami ... ye la dah nak balik dah kan ...


hmmm macam tu la hari jumaat aku yang lepas ... agak pack kan ... tapi rasa sangat berbaloi2 sbb dapat #jobhunt dan jumpa dengan Nor setelah sekian lama x jumpa dia ... lama la jugak ... rasanya last jumpa pon masa kenduri Marya dua tahun lepas kot ... ye ke ... x ingat dah aku .. tapi rasa nya la ... ok later aku akan sambung dengan n3 hari sabtu aku pulak k ...

p/s: maaf la ye aku adelah sangat malas nak letak caption kat semua gambar2 tu ...
pandai2 la buat caption sendiri ye .. hehehehe ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-