22 December, 2011

Makan budokkk ...!!!!!

Assalamualaikum ...!!!!

korang penah makan katak ..?? errkkk saja je nak tanya .. mana la tau kan ... tersesat dlm hutan ... darurat ke kan .. katak pon dah nampak sedap @.@ *loya tekak* ... semalam osmet aku makan katak ... err ... betul x tipu ni ... dia makan yg kaler hijau ... dia mmg suka kaler hijau ... err aku pon ... aku rasa sikit je la ... tak sedap sangat ... huhuhuh ... kan yuk kan ... nak tgk rupa katak tu ... ni ha kat bawah ni ... tapi dia adelah comel walaupon x sedap sangat ... hehehehh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hehehe jangan marah ye ... saja nak share katak comel ni ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

2 kata apa?:

Irfa said...

hai dik..
akak lalu dr blog auntie marina monroe..igt betul makan katak tadi ;)

~Mas~Lin~Da said...

hai akak ... heheheh ... xde la katak betul ... roti je tu ... hehehe .. anyway thanks singgah pondok saya ni ... selamat berkenalan ye ..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

Irfa said:

hai dik..
akak lalu dr blog auntie marina monroe..igt betul makan katak tadi ;)

~Mas~Lin~Da said:

hai akak ... heheheh ... xde la katak betul ... roti je tu ... hehehe .. anyway thanks singgah pondok saya ni ... selamat berkenalan ye ..!!!