13 April, 2012

Dia pon nak tgk!

Assalamualaikum ...!!!

ni aku nak citer pasal kejadian ahad lepas ... ahad lepas kan ada ABPBH kan *tahniah semua pemenang* ... maka lepak depan TV la kami 3 beradik ... yang lain2 x balik lagi dari kampung masing2 ... tinggal kami ber 3 je ... layan je la tgk anugerah tu ...

kalau tgk pada pengacara mmg best dah ... gandingan Zizan  Razak, Sharifah Syahirah, Kak Engku & Didie Alias ... mmg gamat la kalau dah semua ada skali ... tapi Zizan mmg sempoi la ... asal cakap je mesti ada ayat ni 'Maaf kan saya' ... hahahh perli tak hengat ... dan pengacara2 lain pon best2 la ... xde la boring kan tgk ... tahniah utk ke empat pengacara majlis pada malam tu ... 

masa dok tgh syok2 tgk tu, tetiba rasa macam ada makhluk tgh terbang ... weeiiii dan dan tu jugak aku bangun ... lariiiiiiii selamatkan diri ... hahahahahah .... bukan aku sorang je k ... kakak besaq pon sama lari jugak ... dia lari sebab aku lari ... hahhahah ... cik adik sorg tu je x lari ... maintain macho le tuuu ... dia siap boleh gelak2 lagi kat kami ... cess ...

eh makhluk yg aku maksudkan tu bukan la makhluk halus walaupun dia xde la besar mana ... tapi besar la jugak utk spesis dia ... wehhh ayat buat aku pening ... hahahahhaha ... ni la dia yg telah buat aku huru hara lari macam berlaku kebakaran ... hahahhahaha ....

.
nampak tak tu ...??? x nampak ... jom tgk dekat sikit ..

 haaaa tu la dia .... besar ok ... kalau x, xde la aku lari bagai .... heheheheeh ....

bila tgk mula2 dia masuk dia macam lost ... ye la ko terbang kat luar tu kan gelap ... tetiba cerah masa depan kan .... itu yg terus nak buat pendaratan kecemasan ... ni la yg dinamakan lupa daratan *motif?* ... bila dia diam je kat lampu tu aku dok pandang je kat dia ... dan last2 aku ckp mcm ni 'Ooo dia nak tumpang tgk ABPBH la ...' tau sebab apa aku cakap macam tu ... ni sbb ni .... 


mula2 dia mendarat kat situ macam kat atas ni ha kedudukan dia .... lama2 dia dah berpusing ngadap ke tv macam kat bawah ni ... 


kannnnn ... betul la kan apa yg aku cakap tu ... dia pon nak mengikuti juga perkembangan terkini artis kita kan ... huhuhuh ... letih la awal2 tu lari bagai kan ...



bila dah penat dia bergayut tu, maka ke lantai jugak dia landing ... eh berani pulak aku nak amik gambar dekat mcm ni ... dia adelah sangat baik ... so dia senyap je ... mcm tau2 aku nak letak gambar dia kat blog nih ... hehehhehe ...

aku ni alergik sikit bab2 benda terbang ni ... nak2 kalau kumbang ... seb baik la bukan kumbang cik adik ni .... heheheheh




ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-