10 April, 2012

Novel: Warna - Cerita Dua

Assalamualaikum ....!!!

ok ni review kedua utk novel Warna ... jom baca sinopsis dulu utk cerita dua ni ... layannn .....



* * * * * * * * * * * * * * *
Cerita Dua : Hikari Ainori - Rnysa


Kisah ini adalah cinta mereka yang pernah hilang.
Kisah ini adalah kisah pencarian diri mereka yang pernah tersasar jalan.
Mencari semula cahaya hidup yang pernah suram.
Mencari kembali makna diri yang pernah pudar. 
* * * * * * * * * * * * * * *
ok untuk cerita yang kedua ni pulak, aku suka ... walaupun cerita dia kadang2 ada ayat yang aku tak paham tapi kesimpulan dari cerita ni mmg aku paham la ... wehhh ayat ape aku buat ni ... ok lah kalau tanya berapa bintang, aku bagi 3.5/5 bintang ... ok la pada aku cerita ni ... x nak komen lebih2 ... sila dapatkan Novel Warna ni utk tau dengan lebih lanjut lagi ... yang pasti ada bahasa2 Jepun ... sebab tu la tajuk dia cenggitu ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-