30 April, 2012

dah lama tak shopping ...!

Assalamualaikum ...!!!

minggu lepas kan ada JJ memberday card ... selasa & rabu *kalauxsalahakula* ... so kitorang pegi hari last dah ... aku pegi sendiri sbb malas nak tunggu kakak ... ye la dia dari putrajaya ... mesti la jem kan sebelum nak sampai kat aku ni ... ayu pulak dah lama tunggu kat sana ... so aku pegi dgn bas free yg aku amik kat bangsar ... kat situ mmg ada shuttle bas yg free utk ke midvalley nih ... nnt kalau aku naik lagi aku amik gambar la kan ... then buat n3 k...

so sampai je aku terus kol ayu tanya lokasi dia ... ok dia kat G floor ... aku dah siap tawaf kat G floor tu kat kawasan yg dia bgtau ... baru la jumpa dia ... huhuhuh ... dah tertido2 adik aku  ni ... sekali tanya dia mmg dah lama kat ctu ... dlm 3-4 jam la .... maksud nya dia x balik umah la lepas balik dari MMU tu ... huhuhu kesian adik aku kan ...

dah tu tunggu la mak datin x sampai2 lagi ... hehehheh ... tunggu dalam 15 minit lebih kurang dia pun sampai ... sebelum terjah JJ haruslah isi perut dulu k ... so kakak ajak ke SR ... senyum aku ... ye la perut dah kelaparan kot ... ayu x la teruja macam aku sbb dia dah makan msa dok tggu kitorang tu ...

so masuk la SR ... lepas order bagai ... tunggu dlm 10 minit makanan sampai ... jom berkenalan dengan makanan2 ni ... yummeehhhh ni ...

ni minuman cik ayu kite ... ape ntah nama dia ... ada choclate la dalam nama tu ... sedap! ..


ni pulak aku punya ... capucino ais .. ekceli aku nak order yg blended punya tapi silap pulak ... sekali mai yg macam ni ... layankan je la ... seb baik la sedap jugak ! ...


ni pulak kakak punya ... perghhh mmg sedap giler ... eh aku lupa nama la ... tapi series sedap ... aku tumpang minum jugak ... heheheheh ...


ape ke nama ntah kek ni ... ok la rasa cheese tu not bad la ...


huhuhuhu yg ni mmg terbaik ... choclate indulgence kalau x salah aku nama dia ...yg ni la yg aku makan banyak ... huhuhuh ... x bley tahan beb ... sedap sangat ... kan ina kan *saja aku nak jeleskan ina* ...


mak datin dengan makanan beliau ... besar sangat sampai x berapa nak habis tapi dia paksa makan sampai habis ... anak abah betul kan .... :p


besar kan! ...


cik ayu x order makan pon ... dia order air ... so dia makan kek and tumpang makan kami punya meal ... dah kenyang katanyer ... tapi aku suh dia makan jugak2 ... hahahahh ...


ok ni aku nye ... sedap blackpaper chicken tu ... nampak macam simple je kan tapi mmg sedap ... kalau ada sup lagi maveles kot ...


jagung ni dah selamat dapat kat mak datin ni ... mmg aku x nak pon ... dok nampak ayam yg sedap tu maka yg lain2 nya tolak ke tepi ... heheheehehh  ...


ok aku x sure dia tgh buat apa ... aku amik je ...

ok dah setel makan semua maka bergerak la ke JJ ... xde pulak guard yg jaga sbb kata ayu tadi ada je guard yg jaga ... kalau ada JJ card baru boleh masuk ... so aku dah standby dah kat tangan aku card tu ... sekali xde pon ... so masuk dgn hati yg girang ... wohhhh ... kalau tgk kat tmpat handbag dah macam kat pasar malam dah aku rasa ...

ok lepas dah pusing sana pusing sini ... maka keluar la kami lepas dah setel bayar semua ... maaf la ye gambar x de pulak aku amik ... padahal boleh sangat kalau nak amik ... yg sempat beli malam tu: kakak beli jeans 2 helai, adik2 sikit. Ayu pulak beli adik2 sikit dan tshirt sbb apa yg dia nak xde kot ... aku plak beli handbag! ... lama giler x beli handbag ... sekali beli yg 3 in one ... dapat handbag yg besar *akusuka!* .. ada sling bag yg boleh tahan jugak besar dan jugak tempat syiling yg aku buat purse aku skang ni ...

ni la rupanya purse aku .... heheehhh ... semua masuk dlm ni ... senang kan ! ..


ni pulak sling bag aku ...


ok ni mereka berdua ... yg lagi satu xsempat nak amik gambar ... nnt balik aku amik gambar n tepek sini k ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-