14 April, 2012

Mulakan pagi sabtu dengan ...

Assalamualaikum ...!!!!

Lemau! .. huhuh best word to describe hari sabtu aku ni ... sampai je opis pagi ni aku terus terjah kedai auntie  kat bawah opis ni ... nak cari 'bekalan' untuk hari ni ... ayat macam nak buat jahat je kan ... eh tak tak ... aku x amik dadah la ....  'bekalan' yg aku maksudkan adelah pencerah mata ... haaa ko ade ..??? xde kan ... hahahaha ... ok kalau dah lemau ini la jadinya ... merepek dah tahap kerepek pisang manis  tu .... 

ni la  'bekalan'  yang aku maksudkan ... rasa macam dah sangat lamaaaaaaaaaaaaaa *betapa lamanya* aku x minum dia ni ... sekali dapat minum ... perrrrghhhhh ... cerah bijik mata ... kalau kakak besaq tau ni mau kena berleteq 3 hari 3 malam ni ... huhuhuhuh ... 


tapi skang aku dah x minum sangat ... kat opis ni pon dah x minum .. kalau mengantuk tahap cium meja ni baru la aku terhegeh2 nak cari nescafe ni ... tu pon kadang2 x habis ... ceh ikut nasihat yg lebih pakar ... minum separuh je katanyer ... tapi kalau x habis dah jadi kawan syaiton la pulak kan ... ish ish ish ... dah dipersimpangan dilema bak kata nora kan ... hmmmm ....

kat rumah pon sama ...  kakak besaq dah larang aku beli nescafe ... so skang ni kalau nak minum yg manis2 maka akan buat dan telan je la teh o sedap (aku mmg slalu masuk lift tekan sendiri) ... dan selalu yg buat air teh sedap ni cik adik sorang tu la ... sapa lagi kalau bukan ayu kan ... oohhh dia selalu buat air teh yg sedap ... tapi dia pon macam aku jugak ...hantu nescafe/kopi ... dan kami sukakan kopi yg sama ... SF! .. layan ok ...

ada skali tu, masa tu dah pukul 8.00 lebih la ... dah malam la .... dia boleh cakap ni 'Kak, jom pi mid, ayu teringin kopi!' ... aku dah paham sangat kalau ayat dia macam tu, kopi yg dimaksudkan adelah SF nya kopi la tu ... sampai macam tu la dia nya hantu dgn nes/kopi ... tapi skang ni dah kurang la ... ni semua sbb aku jugak ... MC sampai seminggu ... pastu doktor cakap 'Awak STRESS ni' ... hmmm aku angguk je la ... tu cerita 2 bulan lepas ... tapi kesan sampai sekarang ni la ... atas arahan kakak besaq  maka bye bye la pada nescafe dan segala kopi utk kami ...

kesian kami kan ... huhuhuhu ... ok lah ... aku tgh nak habiskan novel baru ni .... habis nnt aku review k ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-