31 March, 2012

Nanti update lagi!

Assalamualaikum ... !!!!

semalam aku cuti ... sempena career fair yg jobstreet buat tu ... ala yg kat midvaley tu ... ni refer pada n3 aku kat SINI ... so semalam aku ke sana ... dengan Nor ... kebetulan dia pon tgh cari keje ... maka kesana kami ...

semalam jugak hari aku pack sangat2 ... tapi yg tu n3 nanti la aku citer ... hari ni (sabtu) nak kesana lagi ... kali ni nak temankan uncle Liew pulak ... dia pon nak usha2 kot2 ada peluang utk dia jugak ... aku pon nak try lagi submit resume pada mana2 company yg berkenaan .... semalam dah habis resume aku dlm 10 je ...

dah dah ... nak mandi dan siap2 ke mv lagi ... later aku update penuh ok ...

p/s:
jom la meramaikan lagi career fair ni ... pada yg tgh jobhunt ataupon baru habis blajar tu boleh la datang midvalley tu ... a very good opportunity utk korang ... utk lepasan SPM/STPM pon boleh datang sbb banyak jugak kolej & Uni yg ada kat sini ... Don't missed it! ... Esok last day dah ... jom jom jom jom ...!!!!



ta-ta ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-