20 September, 2011

Magnum oo magnum ...

Assalamualaikum ...!!!!

ni aku bukan nak citer pasal nombor ekor ok ... ni pasal eskrim magnum ... mlm tadi tgk tv ...



hmmm sedapnya aku tgk iklan eskrim tu ... ok xpe la ... dah malam mana nak cari kan ...
dah tu pagi tadi sampai je kat LRT KLCC, terus aku ckp kat ina aku nak makan eskrim ... sambil tangan dok tunjuk kat eskelator nya iklan tu ... ye tuan2 dan puan2 ... iklan eskrim magnum tu la yg di tepek kat situ ... ekceli dari minggu lepas lagi dah ada dah iklan ni kat ctu ... tapi nafsu nak makan dia tu xdtg lagi ...

dah tu aku pon tanya la kat ina "ade ke kat bawah tu jual eskrim ni, na?" ... dia pon x sure tapi mmg ade la tong eskrim katanya ... ok ... dlm hati berdoa semoga ada la yg diingini tu ... dah sampai je kat kedai auntie tu, aku dah senyum sbb nampak tong eskrim Wall's kat tepi tu ... selama ni x penah pasan pon ada kat ctu ...

maka aku pon bukak la tong tu nak tgk ade ke tak .. sekali ade laaaa ... tapi kan mcm lain sikit ... hmmm x kisah la janji lebeh kurang ... maka pagi tu sarapan aku dan ina adelah eskrim ini ...


huhuhuhuhu sedaapppp ... tapi nak cari yg betul2 mcm dlm iklan tu punya ... xpe2 esok masih ada kan ... hahahahah ... ha ni plak setelah eskrim habis di baham ... cantik plak stick dia ... aku dah selamat buang dlm tong sampah ... ni ina nyer ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-