08 September, 2011

eh sape tu ... oOoo ...

Assalamualaikum ...!!!

rajin ko kan lin ... kata bz ... sempat je ko menghapdetkan pondok2 ni ye ... asal boleh la kan ... hahahahah ... ok macam biasa sambil bekerja sambil bertwitter (matik aku kalau bos baca blog aku nih) ... sambil bekerja sambil berFB (matik lagi skali kalau ...) ... dah tu aku nampak la 2 status kat Twitter ni ... sila rujuk lampiran di bawah (sila lempang diri sendiri) ..



ok ... korang paham tak apa yg aku cuba sampaikan ... x paham ..?? ish ish ish ... meh cni aku nak bagi paham ... aku kan mmg suka nak kepoh2 ... heheheheh ... ape la bendenya pompa bensin tu ..??? korang tau ..?? kalau x tau sila google sekarang jugak ... untuk yg aku nk citer ni, PB (bukan public bank dan jugak premium beautiful ye anak2) ni adelah sebuah band yg dianggotai oleh 4 org ... kalau sebut semua kenal kot ... tapi aku x nak sebut ... hahahaa .... korang cari la sendiri ...

aku google la nama PB ni ... yg keluar tu banyak pasal OST Ramadan Terakhir ... aku penah dengar tapi x penah tgk pon citer ni ... dan citer ni pon dah habis dah kt TV3 ... so kalau nak tgk sila la ke Tonton ye ...


so aku pon mengagah perkasakan diri yg tgh sumbat ni mencari dan mendownload OST tersebut ... ok dah siap download bagai ... dengar la lagu tu .. hmmm not bad *sambil kepala terangguk angguk* ... boleh diterima dek telinga aku ni ... so pasni boleh layan lagi lagu ni ...

ni yg aku google jugak ...

kalau nak add kat FB ni alamatnya : http://www.facebook.com/POMPABENSIN?sk=info
kalau nak follow Twitter plak kt cni : http://twitter.com/#!/POMPABENSIN

ok aku nak layan Ramadan Terakhir kat tOntOn nnt ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

1 kata apa?:

ainko said...

suke juge lagu ni..juge critenye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

ainko said:

suke juge lagu ni..juge critenye

Commentors on this Post-