24 September, 2011

jangan lupa makan ni pulak ...

Assalamualaikum ...!!!

ok tadi dah ngantuk bagai aku minum nescaffe kan ... dah tu kalau dah minum nescaffe harus la aku makan ni pulak untuk hilang kan bau nescafe tu ... kalau tdak mau pengsan orang yg cakap dengan aku nnt ... ye la bau mulut tu ... selalu dah sangat aku terkena ... @.@

so aku nak buat iklan sikit ... untuk penggemar2 kopi, nescaffe dan yg sewaktu dengannya, lepas minum minuman2 yg disebut tu, bawak2 la makan/kunyah bende ni ... tak semestinya yg ni je ... sbb skang ni kan ada banyak jenis ... tapi yg aku selalu beli yg ni la ... ini untuk mengelakkan mulut kita dari bau kopi yg kuat ... nnt org ckp 'ko ni muka je cantik/hensem mulut bau hampeh' .... hahahahah ...

aku akan pastikan ade atas meja aku ni ... satu botol ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-