21 September, 2011

amboiii teringat pulak ....

Assalamualaikum ....!!!

semalam balik keje macam biasa aku naik lrt turun kat pasar seni ... then kena tunggu bas 46/46D pulak nak ke Pantai Dalam ... xde la lama sangat pon tunggu ... dlm 5 minit dan bas pon dah ada ... so dah naik cari la tempat yg best sikit ... sbb banyak seat kosong ... kalau tidak ko duduk je la mana yg kosong ...

bas pon jalan la macam biasa ... pastu sambil dok layan perasan sambil layan radio ... tapi x tau la plak radio apa yg dipasang dek driver tu ... dan keluar la lagu Meraung by NB ... hehehehe ... kenangan tu lagu2 NB ni ... dan tetiba jugak aku teringat masa kat cosmopoint dulu (2000 - 2002) .... lebih kurang 10 tahun dah kan ... hmmm ...

sebab dengar lagu semalam jugak la, maka pagi ni sampai je opis aku masuk 4shared dan donlot lagu2 NB ... xde la semua ... yg aku penah dengar je la ... ni ha tgk playlist aku ni ... hehehehe ... layan kan je la ye ...



ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-