08 September, 2011

Kidnap dari KakLong ..!!!

Assalamualaikum ...!!!!

pagi ni sampai opis macam biasa la check itu (FB), check ini (Twitter), check sinu (belog), check sini (emails) then baru buat keje ... masa kat FB mcm biasa la aku akan tgk dari atas sampai bawah utk update yg aku tertinggal semalam ... ye la kat umah aku x online pon ... main game je keje ...

sampai kat status kakLong aku yg sorang ni aku senyum ... dan terus aku minta dgn dia nak kidnap masuk cni ... heheheh ... tq KakLong ye ... jom tgk ape yg buat aku senyum bila baca status dia tu ... gambar2 tu semua aku kidnap jugak .. dari encik Google ...


SINGLE = Jangan bersedih kerana ALLAH akan memberi yang terbaik nanti



COUPLE = Jangan terlalu seronok kerana diwaktu inilah saham dosa meningkat



TUNANG = Jangan terlalu lama kerana ia akan menimbulkan pelbagai masalah



BERNIKAH = Jangan terlalu leka kerana telah diberikan tanggungjawab yang akan dipersoalkan di akhirat kelak



BERCERAI = ALLAH membenci hambaNYA yang bercerai-berai !!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-