17 September, 2011

Anak-anak baru ...

Assalamualaikum ...!!!

kat aritu aku ade ckp pasal anak2 buah baru kan .. ni la aku nak citer ni ... mereka ni anak2 jiran sebelah ... family diorang beraya kat Sg Tiang tahun ni ... dan anak2 kak ina & abg Syuhaimi (jiran sebelah) panggil abah & mama aku tok & wan ... so automatiknya dah jadi anak2 buah aku la kan ... yang sulong x sure umo brapa tapi sekolah menengah lagi ... lelaki dan kami panggil dia Along ... yang no-2 tu jarang la kuar rumah ... dok umah je ... panggil kak ngah ... sekolah menengah jugak dia ...

yang ketiga pulak, Nurul ... dia mmg selalu jugak datang umah dengan adik2 dia ... heheheh ... abah suka usik Nurul ni ... kalau x salah aku dia darjah 5 kot ... dan yang no 4 pulak nama nya saufi (ntah betul tidak ejaan nya) ... yg ni umo 4 tahun (kata nurul la) ... tapi bila dia ckp mmg aku x paham ... dia suka pakai kaler putih .. baju ke seluar ke ... selalu yg aku tgk mesti kaler putih ...

yang bongsu pula namanya arash ... aku selalu usik dia panggil arash mohd ... ala pelakon tu ... hhehhheheh ... si arash ni pulak suka betul pegang kayu ... x kisah la kayu ape pon ... selalu aku tgk dia pegang ranting kayu ... pastu suka la nak buat eksperimen nak pukul org dgn ranting tu ...dan kalau tanya dia ayam tu ape .. dia akan kata ayang ... hehhehe .. comel je dak sorang ni ....

gambar2 diorg xde pulak dalam simpanan aku ni ... tgk la balik lagi skali aku amik gambar diorang dan tepek kat cni ... ok dah habis la aku citer pasal anak2 buah baru aku ni ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-