05 September, 2011

Cerita 22 Ramadhan ...

Assalamualaikum ...!!!

dah habis Ramadhan dah pon ... sekejap je kan ... tapi ni aku nak citer pasal 22 Ramadhan yang lepas ... lagi skali company tmpt aku keje buat majlis berbuka bersama client ... kali ni client untuk semua engineer (KL) ... so ramai la jugak yg datang ... dan majlis di buat di Hotel Concorde, Jln Sultan Ismail ...

aku, wa & ina menapak je ke concorde tu ... ala bukannya jauh sangat pon dari opis aku ni ... dah sampai tu terus la kami masuk ke tempat makan ... hahahahaha ... laju je kan masuk kat ctu ... macam kan kau dah boleh makan kan ... hehehehe ...

dah masuk tu diorg tunjuk la kat mana meja2 yg dibooked oleh cik wa kita tu ... hmmm ... ok la kan dari dia kata meja xde ... pastu sampai la bos2 dan jugak tetamu2 yg dijemput ... dah makin meriah ... ok lah malas nak citer panjang2 ... jom layan gambar2 yg sempat aku rakamkan dengan henpon singgit ni ... layan la ye ...

selamat berbuka ye ....


cik wa tgh tunjukkan meja yg dah dibooked atas nama kita (RWNA)


ketibaan tetamu dan staff ..


ini la tempatnya ...
nampak je kecik tapi macam2 makanan dan jugak banyak meja yg disediakan ...



ni la antara makanan2 yg disediakan ...


kalau yg senyum2 tu muka2 happy sbb dpt makan ... hahahaha ...


dgn bos2 sebelum tetamu sampai ...


cik wa & cik Ina


aku pon tak tau nape, tapi aku suka gambar ni ...


ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-