05 September, 2011

Selamat Merdeka Raya ...!!!!

Assalamualaikum ...!!!

rasa nya masih x terlewat lagi kot untuk aku buat ucapan selamat ni ... ye la syawal masih ada lagi kan ... dan kita akan sambut hari kemerdekaan pada 16 september (ganti 31 Ogos utk tahun ni kan) ... so aku nak ucapkan :

andai aku ada buat salah dengan sesapa saje la, sengaja atau pon x sengaja aku minta maaf banyak2 dari hujung rambut sampai la hujung kaki ...

dan juga x lupa aku nak ucapkan :

SELAMAT MENYAMBUT
HARI KEMERDEKAAN ke-54


kepada seluruh rakyat Malaysia ... alhamdulillah sudah 54 tahun kita bebas dari penjajahan tetapi rasanya masih ramai lagi yg dijajah oleh budaya luar ... pikir2 la ye ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-