20 September, 2011

ni semua ayu punya pasai ....

Assalamualaikum ....!!!

semalam keje mcm biasa la kan ...sambil keje sambil twitter ... sambil keje sambil berFB ... uhuk uhuk uhuk ... pastu tgk kat twitter adik aku @afaidy3 ...


ish dia ni suka nak suruh aku tgk apa yg dia tgk *alasan kan* ... maka aku pon klik la pada link tu ... dammnnn ... dah lama ok x tgk diorg ni ... so lepas dah layan tu aku sambung tgk yg lain pulak ... dah mmg keja x menjadi sangat la bila dok melayan benda ni kan ... hohohohoh ... not good .. not good ok ... sila jangan tiru aksi ini di pejabat ... hahahahah .. ok jom layan sama2 ...



bye bye bye ...


it's Gonna be Me ...


Tearin' up my heart

semua video2 ni aku share dari YouTube ... banyak lagi tapi korang pandai2 la carik kat YouTube ye ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-