26 September, 2011

terjah Izz Iman ...

Assalamualaikum ...!!!!

alhamdulillah .. setelah sekian lama nak buat gathering dgn ex-housemate melaka ... semalam tercapai la jugak hasrat nak jumpa dengan diorang ... hambik kau ayat karangan bm SPM ... lepas dah set dengan tuan rumah, maka deal la pulak dengan cik2 adik aku tu ... x menghampakan sbb diorg pon mmg nak jumpa & sekali harung la nak terjah hero kecik, Izz Iman ...

so janji dengan diorg lepas pukul 4 ptg sbb nye tuan rumah ada hal pagi tu ... aku pegi dengan Ika ... dia amik aku kat LRT KJ ... then calling2 dengan elle .. dia dgn mimi ... dah sesat bagai maka sampai la kami ke destinasi ... tuan rumah pon baru je sampai umah ... ha kau sampai x menyempat tuan rumah tu ko dah sampai dulu kan ... hehehehhe ...

so yg ada masa tu aku, ika, elle & mimi ... fyi mimi ni jiran kami masa kat melaka dulu ... jiran depan rumah ... msg2 pujuk2 cik ju suruh datang jugak2 ... pastu dia pon reply dia dah otw .. ok tggu dia pulak ... dah sampai cik ju makin meriah la rumah tu ... eh ade ke aku ckp rumah sape tu ...?? kitorang terjah rumah Marya & Et ... nak tgk hero kecik, Izz Iman la ... aku dah dua kali tgk dia ... diorg je baru tgk ... cik ju dtg dgn Fir ... so ada la kawan ET ... hahahahah ... kalau tidak umah tu penuh dgn auntie2 je ...

ok x yah merepek banyak2 kat cni ... jom layan gambar pulak .... layaaannnn ..... gambar2 ni ade aku nye sendiri, kidnap dari ika & marya ... dan aku malas la pulak nak letak watermark ...


sedap tgk tdo


ni baru je sampai ni ...

ibuuuuu get readyyyy .... heheheheheh


anak ayah ni ... baik je duduk dgn ayah dia ...


ibu izz tgh bercerita ... mcm biasa dgn gaya yg tersendiri ...


nak susu ni buat sendiri ... ni Izz punya ...


auntie2 & kepsi ...


auntie elle & shi-Ika (katanyer) ... hehehheh


ok masa ni cik ju dah sampai .. dok bercerita ape ntah ...


alalalalal auntie ju pegang izz ye ...


ibu, izz malu dgn auntie2 ni waaaaaaaa ....


hehehehehhee ...


ok lah izz nak tido lah ... bye auntie2 semua ... gudnite ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-