27 September, 2011

setelah lama x lepak ... sempuutttt ...

Assalamualaikum ...!!!!

semalam lepas keje pegi melepak macam yg selalu aku buat ... dah lama aku x gi melepak ni ... eh aku melepak bukan buang masa ... aku melepak sambil keluarkan peluh je ... heehehheh ... selalu dengan ina la ... kadang2 wa pon join skali ... kalau dia x bz and takde kelas la ...

ok jom layan gambar je la ... masa tgh break sekejap ... sebelum sambung lepak lagi ... layankan je la ye ..

layan perasaan mak jemah ni ... heheheheh


muka pancit ... hahahh siap ade blusher lagi ... kau ade...?? heeheheh


kita minum dulu ...


aku mmg suka amik gambar klcc ni ... so layan je la yek ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-