11 March, 2012

Yeay! koleksi March!

Assalamualaikum ...!!!

selamat hari ahad ... sambil layan melodi sambil hapdet blog ... layan kan je la ye ... ni aku nak hapdet pasal koleksi terbaru ... heheheh ... jangan marah ye ... eksaited sangat maka aku ke kinokuniya lagi minggu lepas ... dan selamat menyambar 3 lagi novel ...

asalnya nak cari novel lain, tapi dah xde kan, maka aku sambar je mana yg aku nampak macam best tu ... ni la dia antara yang aku beli ...


jom kita berkenalan dengan setiap novel2 ni ...

mesti ramai yg tau pasal novel ni kan ...
ye novel ni aku beli sbb nak tau jalan cerita dari novel punya pulak ...
sbb dah tgk drama dia kan ... so nak tau la versi novel pulak macam mana kan ...




novel ni pulak aku beli sbb penulis tu ...
ye Orkid Edyliyne ... aku penah baca hasil tangan dia sebelum ni ...
tuan rumah pembantu rumah ... best novel tu ...
so aku beli novel ni pulak ... pasni buat koleksi dia pulak kot :) hehehehe



yg ni pulak aku beli sbb tajuk yg pelik dan cover dia yg comel ...
mula2 aku baca sinopsis dia aku terus terbayangkan Awan Dania ...
nnt aku buat review novel ni lepas dah habis baca k ...



tu la dia pasal novel2 ni ... nnt akan ada review ye ... mcm biasa la review versi aku la kan ... dan yang pasti kena la aku baca bagi habis dulu kan baru boleh buat review ... ok!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-