24 March, 2012

Jom layan cuti!

Assalamualaikum ...!!!!

jumaat 9hb aku cuti ... mmg saja pon nak cuti ... tambah pulak serabut dengan #jobhunt yang masih x berhasil lagi ni ... maka aku cuti ... tapi cuti pon x pi mana2 ... setakat ke MV sebab nak layan kura2 dengan ayu ...

movie la apa lagi kan ... dari last year lagi dok cakap nak tengok citer tu ... maka jumaat tu dah tgk ... nak review ke ..?? dah lambat kot sbb citer pon dah nak penghujung2 tayangan kan ... tapi xpe la aku review la jugak sikit ...



ok kalau tanya berapa bintang (bukan binatang ye adik2) aku bagi utk citer ni ... jawapannya adelah 3.5 dari 5 bintang ... ok la kan dari xde bintang langsung kan ... pada aku la citer ni ok ... nak kata BEST GILER LA, tak kot ... biasa2 je ... dan thanks to zizan, usop & farah fauzana as kura2s yang buatkan kami para penonton ni banyak gelak ... mmg kalau sampai part kura2s ni mesti gelak sakan ...

untuk watak hero dan heroin pulak ... hero dia ok je ... xde la sampai WOW ... biasa2 je ... mungkin sbb baru lagi kot (eh ke dah lama dia ni berlakon ekk) ... dan utk heroin pulak, aku suka watak yg Tizz bawak ... nampak comel je dengan dia ... dan lagi scene yg buatkan orang ketawa bila kereta si Fizz Fairuz sampai je depan rumah Tizz, maka ko akan dengar lagu dangdut ... mmg kelakar (aku rasa kelakar, korang rasa x kelakar diam sudah!) ...

tu je la yg boleh aku ulaskan disini ... dan buat pertama kali nya jugak dalam hidup aku nak cari parking punya la lama ... ada la dekat2 sejam jugak la pusing kat Zon A P2 tu (mmg fav aku kalau gi MV kat ctu ler parking) ... last2 ada jugak yg reti nak keluar ... tu pon double parking jugak .. x kisah la janji aku ada tempat utk park kacang aku tu ..

sambil tu sempat la amik gambar sekeping dua masa kat dalam panggung tu ... kamera pulak bergegar2 sana sini kan (nak jugak salahkan kamera kan) ... dah la tu ... layan je la gambar yang sekeping dua ni ...


cik adik ni kan pantang nampak kamera .... huhuhuh



masa ni kurang kesedaran yg aku nak amik gambar dia ...



ok abaikan muka aku yg 'comey' tu ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-