05 March, 2012

Koleksi bulan Februari!

Assalamualaikum ...!!!

ok jom tgk koleksi terbaru aku tu ... dah beli bulan februari kan maka harusla letak koleksi bulan Februari kan ... last week aku kan ke kinokuniya dengan ina & amir ... sila selak di sini ... so aku sempat la borong 3 buah novel baru ... satu mmg aku dok cari2 ... yang lagi dua tu nampak macam best so aku beli la ... jom tgk novel yg dah jadi hak milik alin halimushi ni ... hehehehhe


tadaaaaaaaaaaaa ... ni la dia koleksi terbaru aku ...


1. IMAN SURAYA
novel ni mmg aku nak beli ... sbb penulis dia aku suka ...
novel2 dia sebelum ni pon mmg aku ada ...
baju pengantin mak andam! ...
best kan ...



2. LEBIH KURANG
novel ni ina la yg suruh aku tgk sinopsis dia ...
baca ayat pertama pun aku dah senyum ...
yes harus la ada dlm koleksi aku jugak kan ...
ina pon beli jugak novel ni ...




3. KERANA SEBUAH JANJI
aku pilih novel ni sbb aku penah baca karya penulis ni ...
sedap la jugak karya dia yg sebelum2 ni ...
antaranya akulah cinderella ...


ok ni sesi berkenalan dengan koleksi2 ni ... later aku buat review *cara aku la* pasal ketiga2 novel ni ok ... dah tentu la lepas aku baca baru boleh review kan ... hehheh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-