15 March, 2012

Dah tua korang!

Assalamualaikum ...!!!

hari ni bersamaan dengan 15 March 2012 hari khamis, adelah hari kelahiran utk dua org yg rapat dengan aku ... giler x rapat ... yang sorang tu sah2 la dok dengan aku satu umah ... yang sorang lagi pulak satu opis ... jom la kita pakat2 wish kat diorang ni ye ...

cik Azlina @ mak jemah!
-opismate yg sempoi ..
-kepala otak dia mmg giler2 maka boleh satu geng la ...
-dia ni kan sibuk je nak kurus lagi padahal dah kurus kot ... hahahha ..


cik adik Mas Farhana Idayu @ ayoyo!
-yg ni sah sah la anak pak halik jugak kan .. dan automatik dia adelah adik aku ...
-skang ni dia stay dengan aku kat PD tu ...
-tgh cari part time job ... ade sapa2 nak offer keje tak ..??


aku nak ucapkan selamat hari lahir utk kedua2 mereka ni ...
semoga sukses2 selalu anda berdua ...
dan semoga sejahtera didunia dan akhirat ... insyaallah! ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-