15 March, 2012

kami dan badminton!

Assalamualaikum ...!!!

ahad lepas aku dengan kakak & ayoyo ke taman jaya ... nak beriadah katanyer ... layankan je ... ikutkan hati aku mcm malas nak pegi *memang dasar pemalaskan* ... tapi bila memikirkan lemak2 yg perlu digegarkan kasi cair tu, maka aku ikutkan jugak ...

petang tu lepas je amik cik ayoyo dari KL sentral, singgah tapaukan makanan siap2 ... tahap kerajinan utk memasak adalah sangat sikit ataupun zero terus ... maka tapau je la makanan2 itu lebih afdal ...

dah tu balik umah, setel solat semua dah pukul 6 ... ok gerak ke taman jaya dengan jayanya ... sampai je nampak macam agak ramai jugak la umat manusia yg beriadah petang tu ... ok sebabkan masa sampai tu baru je lepas hujan, maka padang yg selalu jadi port kitorang main badminton tu dah basah dan berlecah ... ada air la maksudnya tu ... dah la aku pakai sliper je pon ... ala nak main badminton je pon kan ... diorg biasa la semangat dengan kasut sukan bagai ...

mula2 tu aku main dulu dengan ayu ... jijah gi pusing tasik seraound dulu ... main sambil gelak2 sambil lawan2 dengan angin ... penat letih bagai ... dah tu jijah sampai je aku bagi raket kat dia ... ok dia pulak sambung pukul bulu tangkis tu dengan ayu ... so kalau dah aku jadi penonton, harus la aku amik gambar diorg kan ...

masa tgh2 main tu tetiba ujan la pulak ... mula2 tu hujan2 manja je ... diorang belasah main jugak ... aku pon ok lagi la ... maintain amik gambar dalam hujan2 sepoi bahasa *lempang diri sendiri sbb aku salah gunakan bahasa ni* ... dah hujan macamkan nak rancak je aku ajak la diorang balik ... maka balik la kami ... jom la layan gambar diorang sedang beraksi ... hahahhah ... aksi dgn gaya mmg x boleh lawan la kan ... semua nak lebih je ... heheheheh ....




ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-