19 March, 2012

Lagi koleksi March!

Assalamualaikum ...!!!

adeh dah masuk hari isnin ... minggu baru ... lemau je kan nak gi keje pagi ni ... tapi keje jugak ... dah kat opis dah pon ... aku ni bukan la nak citer pasal keje ... nak update pasal koleksi terbaru aku utk bulan march ni ... ingat kan yg ari tu je ... heheheh ada lagi ... ni semua sbb penulis Sweet Sour tu la ... si Nasz tu ... sbb dia la aku beli novel2 ni ... huhuhuh ... alasan kan nak salah kan penulis pulak ... aku yg x sabar2 sebenar nya ... heheheh ... jom berkenalan dengan koleksi kedua March ni ...

koleksi kali ni 2 je la yg aku beli ...
dua cukup la kan ... next month kita beli lagi ...



aku beli novel ni sbb rasa mcm best je ... sbb penulis sama kot ...
aku rasa x penah ada lagi koleksi dari Hlovate ni ... so nnt aku review best ke tak ye ...



ni la sbb nya aku beli novel2 ni ... heheheh ... novel ni ada 3 cerita dari 3 penulis yg berbeza ... aku tertarik sbb ada nama Nasz tu ... sbb nya aku baca e-novel kat blog dia ... Anaz! ... tapi x dibukukan lagi ... x sabar kot rasa nya nak tggu Anaz di novelkan ... bukan aku sorang tapi ramai yg berminat ...

ok lah ... dan macam biasa akan aku reviewkan novel2 yang dah aku baca ni ... review tu pon cara aku la kan ... so lepas ni k ... lepas ni ... skang ni dok baca Gemersik Kalbu x habis2 lagi ... mood nak baca tu tak mari lagi @.@ ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-