24 March, 2012

malas kuasa tiga!

Assalamualaikum ...!!!

nampak tajuk n3 tu ..?? itu la yg aku rasa sekarang ni ... malas apa..?? malas nak baca novel buat masa sekarang ni ... ye ye ye aku tau aku hutang review 3 novel ... gemersik kalbu, warna & versus ... buat masa skang ni mmg aku xde mood nak baca novel2 ni ... pelik kan ... aku pon pelik ... sbb aku yg selalu eksaited nak baca novel ... nak nak kalau novel tu masih wangi ... baru la maksudnya tu ...

aku rasa aku tau sebab apa ... semuanya gara2 #jobhunt yg masih belum membuahkan sebarang hasil lagi ... oohhh letih ok ... paling letih kalau kena buat aptitude test ... @.@ ... rasa macam nak cabut je kepala ni letak sebelah masa tgh jawab soalan2 tu ...

SEKIAN!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-