29 February, 2012

KLCC ke?

Assalamualaikum ...!!!!

kenapa pulak dengan KLCC ..?? saja nak buat tajuk ala2 sikit kan ... heheheh ... masa lunch tadi aku dengan ina ke KLCC ... tujuan asal adelah ke kinokuniya! ... ye dah dua bulan xde koleksi baru ni ... x boleh jadi ni ... tangan dah gatal2 nak beli koleksi baru ... maka ke kinokuniya le kami ...

asalnya nak pegi berdua je ... tetiba je amir nak ikut ... aku x kisah ... takut dia je la bosan sbb kitorang nak masuk bookstore kan ... heheheh ... dia kata ok je ... ikut je la mir ooii ... dah sampai kat aras ke kinokuniya, aku ke ATM ... harus la ada bekalan sbb hati aku ni bukan boleh kalau nampak novel yg best2 ni ... mau 4-5 novel aku borong ... huhuhu ... tapi xde la sampai ratus2 kan ... bawah la pada RM100 selalu nya ...

aku ke ATM, ina & amir dah masuk dulu ... eh ramai la pulak org kat ATM ni ... xpe sabar2 ... ok dah setel dgn bekalan semua, menapak la aku ke syurga novel itu ... hahahaha ayat hampagas je kan ... dah nama pon suka novel, harus la ayat pon ala2 novel gitu kan ... ** ok lempang diri sendiri dgn statement aku tu**

the place!


dah masuk tu, kaki aku mmg dah set dah nak ke sektion mana ...
ni la dia tempat pujaan hati ...



nampak pulak makcik ni dok belek2 novel ... mmg banyak dan rambang mata aku hoiii .... ok dah berpuas hati dengan novel2 tu, maka bayar la kat kaunter pembayaran ... ok setel semua keluar la kami meninggalkan syurga novel tu ... diorg ckp lapar ... aku ikut je la ... ke foodcourt pulak kita ye ... mari mari ... dan selepas separuh pusingan, maka makan bende ni jugak ...

alih2 yg ni jugak yg ko cari kan ... dan sekali lagi makan tengahari adelah ditaja oleh amir! ... eh macam tau2 je amir ni aku nak suh belanja lunch esok ... hahahahha ...

ni la dia penaja kita untuk hari ni ...

jemput makan semua ...


the minumans!

next n3 aku citer pasal koleksi terbaru tu ye ... dah panjang sangat dah ni ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-