24 May, 2011

lain yg nak lain yg dapat ...

Assalamualaikum ...!!!

sabtu lepas aku, kakak & ayoyo ke midvalley ... asalnya kakak aku yg nak shopping ... skali dah terbalik pulak ... ok jom aku setori dari mula .. macam biasa aku keje sabtu kan ... balik umah pun dah kul 2 lebeh ... pastu kakak ajak gi beli barang kat midvalley ... dalam kepala aku kalau beli barang selalu nya beli barang dapur ...

ok ke midvalley la kami ... dah parking semua perut dah berkeroncong lagu rock kapak ... makan lerrr dulu weiiii ... so kami bertiga sepakat menerjah rasamas (ye kot nama dia mcm tu) ... order la itu ini ... masing2 dlm mood diet (sangaaaatttt) ... so aku pesan salad dengan teh o panas ... ayu nak ayam dengan milo panas ... kakak plak pesan jeli, garlic bread dengan teh o panas jugak ...

sekali yg sampai lain la plak ... yg si ayu ni lapar sangat sampai x perasan yg diorder lain yg dimakan lain ... jom tgk apa yg di makan dek kami bertiga ...

muka2 kelaparan ... hehehehe

milo cik ayu ...

teh o panas kami ...

roti ni sedap jugak ...

ayam ayu yg bertukar ... dia x minta nasi pun .... tapi dpt nasi plak .. lapar sangat, makan je la ...

jeli yg boleh tahan sedap ...

ni la gamaknya salad yg aku minta tu ... tapi lain plak yg sampai ... ye di makan oleh cik adik kita jugak ...


ok dah setel makan semua ... alhamdulillah ... maka bergerak la kami ke jusco ... shopping time ... mula2 beli towel ... maklum la dah setahun lebih x beli towel .. kalau dulu asal pegi je mesti beli towel .. nah skali dah lama x beli, sekali beli 8 helai kau .... hahahahha ... makan sup towel la ko malam tu ... erkkk ...

dah tu turun cari kasut pulak ... kakak aku la yg nak beli sangat .. last2 aku dengan ayu yg beli ... dia x jugak jumpa kasut yg berkenan dihati ... dia mmg susah sikit kalau cari barang2 dia ni (ampun kakak) ... ok disamping dah sambar 2 pasang kasut, aku sempat menyambar selai jeans dan selai blouse ... heheheh tertarik lak tgk jeans dgn blouse tu ...

pastu ayu plak sambar satu kasut ... cantik la jugak aku tgk ... dengan baju selai ... dah habis shopping nak balik tgk kakak aku cuma beli cardigan je 2 helai ... tu pon beli yg kat luar k4 tu ... gambar semua barang yg dibeli xde la plak aku amik pon ...

tu je la update sabtu lepas ... dah dah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-