10 May, 2011

Cuti-cuti Singer - Last part ...

Assalamualaikum ...!!!

ok2 aku tau semua dah nyampah dgn tajuk n3 aku kan .. asyik nk citer pasal cuti dia je kan ... heheheh ... ni last la aku buat n3 pasal cuti bersama Singer ni ... kali ni aku nk share gambar 3 puteri yg kiut miut yg turut sama ke PD ... kembar 3 ni adelah buah hati pengarang pankreas mamizan & encik suami beliau ... jom kita tgk gaya dan aksi diorg ni ...eh aku penah citer pasal kembar tiga ni sebelum ni ... baca kat sini ...

geram je tengok bertiga ni ... macam nak gigit pipi tu ... hehehehe ... masing2 dengan perangai masing2 ... yg sorang tu suka babai orang ... yang sorang lagi suka senyum ... yang lagi sorang plak manja sangat dgn abah dia ... bila org lain dukung dia, dia panggil org tu abah mok ... heheheh ... suka aku tgk diorg bertiga ni ...

ok ... tu je la cite last aku pasal cuti2 singer ... insyaallah pasni dah xde kot sambungan lagi ... hehehehe ... jangan serik2 baca ye ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi dengan citer lain pulak ... !!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-