22 May, 2011

hidup semula ...

Assalamualaikum ....!!!

weh ape yg hidup balik ni ... macam saspen je tajuk n3 tu kan ... ni aku nak mengalu2kan sekembalinya dia ke arena blogging ni ... dia yang aku maksudkan adelah adik aku jugak (satu rumah masa kat melaka) ... Cik Siti Zulaikha Zulkifli ... welcome back ika ... semoga lepas ni rajin2 la update blog ye ... heheheh ...

so kalau korang nak baca kisah cik adik kita ni boleh la ke sini ... kalau x salah aku dia yg mulakan dulu blogging ni .. aku pon x brapa nak ingat .. tapi yang aku tau, kat rumah tu aku dengan dia je la yang ade blog ... kan ika kan ...

ni la rupanya blog cik ika kita ...

jom berkenalan pulak dengan cik ika dengan gambar yg aku ade ni .. layan ....

sila abaikan muka aku yg bulat itu ... errkkk ok babai ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-