12 May, 2011

dah lama x eksesais ...

Assalamualaikum ...!!!

ni citer wiken lepas ... dah nak masuk wiken baru dah lin ooii ... xpe la kan ... sharing is caring ye idak ... hehehe ... minggu lepas hari ahad, aku dgn cik yuk dan cik ayu ke taman jaya ... semangat ok nak buat senamrobik dengan cikgu free ... sekali sampai kat taman kosong je kat ruang senamrobik tu ... alaaaa ... pastu org pon x ramai mcm selalu ... x pe la ... maka kami bertiga pon melangkah longlai ke kawasan open gym ... hehehehe jangan pengsan dgn ayat2 aku tu ...

nak eksesais bagai sangat pon dah x semangat mengenangkan senamrobik kensel ... maka aku pon ajak la diorg main badminton terus ... malas dah aku nk lari ke jogging ke marathon ke ... ok ... pusingan pertama aku dengan cik yuk ... seronok ok ... penat bukan sebab main ... tapi sebab dok gelak je ... cik ayu plak merajinkan diri lari dekat kawasan dekat2 je la ...

lepas aku x larat dah raket bertukar tangan ... cik yuk & cik ayu ... best jugak tgk diorg main ... sempat la aku amik gambar derang ni ... video pon ade gak tapi maklum la guna henpon je, so kualiti sangat x best ... so ko layan je la gambar diorg ni ...

so..?? amacam ... ada gaya tak..??

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-