07 May, 2011

pantas dan garang ....

Assalamualaikum ...!!!

ok n3 kali ni nak menyimpang ke simpang 4 depan umah tu (eh ade ke) ... ok2 ... ni aku nak citer pasal semalam ... tapi n3 pasal cuti2 singer x habis lagi tau ... nnt2 aku sambung lagi ...

semalam aku pegi tgk citer yg pantas & garang ... ala citer tu la ... aku pegi dengan cik ayu & cik yuk ... movie start pukul 8.45 pm ... ok la kan ... x awal sangat x lewat sangat ... yg x berapa nk ok sbb seat dapat 2 dari depan ... melenggak ko kat depan tu tgk skrin sampai cik yuk pening kepala masa kuar ... heheheh ... kesian dia ...

citer Fast 5 ni mmg best la ... semua ada ... sedih, happy, kelakar dan macam2 lagi la rencah dia ... bak kata astro 'macam2 ada' ... dah tu hero gigi cantik kesukaan cik ayu pon ade ... sape lagi kalau bukan the rock ... walau pon dia nampak busuk tapi gigi maintain cantik putih ...

ni aku ade buat gambar tempek2 sikit ... semua gambar aku amik dari abg Google ... pastu tempek2 sendiri guna encik Paint pulak ... oldskool kan teknik guna paint ni ... x kisah la kan ... janji aku suka ...

the team ... mmg best team ni ... aku x suka vince so dia xde dlm ni ... harap mahap la ye, vince ...

encik polis gigi cantik ...

gambar encik google ... tq ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-