03 May, 2011

oh Domino ...

Assalamualaikum ...!!!

sila la berasa muak sbb n3 kali ni masih berkisar tentang makanan ... ye tajuk pon dah tau kan ... yes ..!!! aku nak citer pasal Domino ... sabtu lepas aku dengan ayu pegi la beli barang2 sikit kat Midvaley ... malam nya kazen aku dtg stay kt rumah aku tu sbb esok nya (ahad) kami nk ke PD ... citer pasal PD akan menyusul nnt ... sabar ye ...

berbalik pada Domino ... memang x plan pon nak makan domino malam sabtu tu ... aku ingat nak order je kat org yg selalu yana kol order makan tu ... dah aku msg & tepon dia x berbalas pon ... huhuh sedey gak la ... pastu cik ayu dengan cik kazen aku, pipah la yg suggest kan makan pizza ... eh ok gak kan ... masing2 memang malas nak turun ke kedai kat depan tu ...

maka ayu dengan pantas nya check la kat domino nyer website ... dah dapat apa yg nk di order makan, dail la ayu ke no domino ... nombor sila cari kt website dia yee ...

mula2 x dapat ... hmm mcm xde harapan je nak makan piza malam tu ... tapi x pe .. ayu masih x berputus harapan lagi ... dia try test lagi ... dan dia senyum sambil angguk kepala ... maksudnya ada la tu ... dan talian pon berjawab ... heheheheh

lepas dah bagi alamat semua tu, dia suruh tunggu sbb nk check alamat ... nk tgk la samada hantar ke tak ... mcm McD yg x nak datang Pantai Dalam ni ... huh!!! ... pastu dia kol balik dan bagitau, boleh hantar kalau kat tempat aku ni ... yeay ... suka la kitorang ni ... meh tgk ni apa yg diorder .. jemput tengok je ye ...

ni dia dinner kami malam tu ...

yummy ... sedapp ... lazat ...

chicken pizza kot nama dia ... x hengat lak aku ... sedapppp ....

yg ni pulak nama nya blackpaper chicken ... sedap jugakk ...

lembut berkrim disukai ayu & pipah ... aku pon suka jugak la ...

chicken wing ... masam2 manis ... i like ...

manis chocolate lava ni ... kalau x manis sangat mesti aku suka ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-