04 May, 2011

Cuti-cuti Singer - Part 1

Assalamualaikum ...!!!

weekend lepas aku join family day MIS ( Singer) ... IT department yg aku penah menimba ilmu ... tempat keje pertama aku lepas grad ... kira first job aku la ... diorang ajak aku join family day diorang ... alhamdulillah aku pon dengan senang hatinya menjoinkan diri dengan membawa cik ayu & cik pipa (kazen) ...

the journey begin dengan 4 bijik kete berkumpul kat bangsar south ... kete2 tersebut adelah kete uncle, jensen, mamizan dan mesti la kete comel aku tu ... satu saga, satu viva dan 2 kelisa ... kitorang kumpul kat bangsar south tu pukul 11.30 am ...

ni ada la 2-3 keping gambar nk share ... yg lain2 to be continue ye ...

tempat tinggal masa kat sana ... di panggil tepee ...

aku dapat tepee 14 @ TP 14 ...

model sampingan, cik pipah ...

ni pulak ade kat belakang tepee aku tu ... tempat diorang makan dan membuang sisa dalam badan ... busuk ok ...

**** ade banyak lagi gambar aku nak share tapi sabar2 la ye ****

bersambung pulak ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-