17 May, 2011

Terima kasih mama ... terima kasih cikgu ...

Assalamualaikum ...!!!

bz ... ye tu je ayat aku nk bgtau sbb aku x apdet belog ni ... bz kuasa 13781 ... memang super duper truper bz ... nak 2 dah nak dekat dengan OGA 2011 ni ... nk siapkan souvenir ... brochure lagi ... layout booth lagi ... ayaaarrkkk ...

ok x mau la citer pasal keje ... kalau tgk tajuk n3 pon dah tau aku nk merepek pasal apa kan ... ye pasal sambutan yg ada di bulan 5 ini ... rasanya x lambat lagi kalau aku nak ucap selamat hari ibu buat mama tersaaaayyyaaaaaaaannggg aku ... mama mmg seorang yg happy go lucky ... dan aku bangga ada mama yg boleh dibuat kawan jugak ... dia boleh bergelak sama dengan anak2 ... boleh berkongsi cerita ... boleh bermain sama2 ... selalu main badminton la ... dan selalu mama yg menang ... sempenan dengan sambutan hari ibu bulan Mei, aku nak amik kesempatan nak ucapkan :

SELAMAT HARI IBU BUAT MAMA ...
SEMOGA MAMA SENTIASA HAPPY, CERIA & SIHAT2 SELALU ...
I LOVE YOU,
Puan MUSITHOH bt YOB ...
YOU ARE THE BEST ...!!!


ok next ... bulan Mei jugak adalah bulan untuk memperingati jasa dan pengorbanan insan yg bergelar pendidik ... cikgu ... sir ... teacher ... ustaz ... ustazah ... madam ... dan lain2 panggil lagi utk guru2 ... terima kasih yg x terhingga pada semua yg telah menabur bakti mencorak anak bangsa kita ... semoga mereka akan sentiasa meneruskan perjuangan utk membimbing anak bangsa kita menjadi insan yg berilmu dan berjaya ... insyaallah ...

ucapan hari guru ni jugak aku tujukan khas utk cikgu2 yg penah mengajar aku seawal aku di tadika sg tiang ... kemudiannya sk sg tiang ... dan melangkah aku ke smk pendang ... mengorak lebih jauh ke cosmopoint KL (diploma) ... x lupa juga pada MMU, melaka untuk menggenggam segulung ijazah ... terima kasih yg x terhingga pada mereka yg banyak membantu aku untuk sampai ketahap aku sekarang ni ... alhamdulillah dan insyaallah jasa kalian semua akan aku kenang dan bawa hingga akhir hayat ...

SELAMAT HARI GURU utk SEMUA GURU2 MALAYSIA ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-