20 May, 2011

Kongsi la ...

Assalamualaikum ...!!!

citer dah basi tapi aku nak citer gak ... last week pegi tgk KONGSI ... aku, ayu, cik yuk dan adik beliau udah (ampun yuk kalau salah nama adik kamoo) ...

gambar : Google..

nak dijadikan citer nyer, tiket x beli awal2 ... bajet pegi ke kaunter tiket banyak bagai la tunggu kau kan ... dah sampai kat Midvalley aku turunkan diorg bertiga ... suh diorg gi beli tket dulu ... dah parking kete bagai semua aku pon naik la ke tgkt 3 ... sambil kol cik ayu tanya pasal tiket ...

dia bagitau tket dah berkelip2 dah ... adoiii ... kalau dah berkelip2 tu maksud nya selling fast ... maksud nya dah nak habis la kan ... nak pulak masa aku sampai tu queue utk beli tket tu dah macam ular melingkar dah ... macam x sempat je nk beli ...

ok x pe sabar je tggu queue sampai ke giliran ayu ... sampai je turn dia, aku follow nk tgk tket ade lagi ke idak ... ada .. TAPIIIIII ko kena duduk asing2 ... sorang ke kutub utara, sorang ke kutub selatan, sorang ke tgh bandar sorang lagi ntah kat mana ... sbb seat utk duduk dekat2 dah habis ... uhuk2 ... tapi aku x kisah la kan ...beli je ..

maka berpecah la kami berempat ... ok dah pasal seat tiket semua tu ... pasal cerita ni pulak ... ekceli cerita ni ok la ... nk kata best sangat tu xde la sangat ... ok la buat aku terhibur dengan lawak2 diorang ... so aku paham la bila baca balik semula status kawan2 pasal citer ni x menepati diorang nye piawaian ... ha hambik ko piawaian bagai dah kuar ...

citer ni nampak gaya macam nak ada sequel je ... ye la macam senang je dia kena tangkap ... bila naik je nama kat hujung filem tu masing2 macam x puas hati ... ye la tgh2 best berlari kena kejar dgn org ramai & polis, terjun ke air tetiba sangkut ... pastu kena tarik dengan ape nama kren kot ... pastu dah habis ... mcm tu je .. so pada firasat aku la, dia nk buat sequel utk kongsi ni ... ko rasa mcm mana ..?? smbung ke tak ..???

ha tu ke la yg aku nak kongsi pasal kongsi ni ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-