04 May, 2011

Tahniah kazen ...

Assalamualaikum ...!!!

ye ye aku tau n3 aku yg sebelum2 ni banyak citer pasal makanan ... aku pon dah naik muak tgk makanan ... bak kata kawan2 aku, patut la alin dah nampak 'kenyang' ... huhuhuhuh ...

n3 kali ni aku nak kongsi citer happy ... bersamaan dengan 30hb April yg lepas, sepupu aku, ejah dah selamat menukar title beliau dari cik kepada Puan ... tahniah ejah ... dia selamat diijab kabulkan dengan pasangan di rumah mak lang aku di Padang Lumat (jgn tanya nape nama kg tu mcm tu) ...

Tahniah diucapkan ... semoga mahligai yg dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat ... insyaallah ... ni ade 2 keping gambar aku colek dari fesbuk ejah ...

cantik kazen aku ni ...

semoga berbahagia ke akhir hayat ...

insyaallah kenduri bulan 6 nnt aku balik ... dan aku dah bersedia dengan soalan2 cepu mas, perak dan jugak gangsa yg bakal diajukan pada aku ... pasrah ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ... !!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-