19 September, 2012

Apa la dosa mereka2 ini ...

Assalamualaikum ....!!!


semalam dengan senang hati aku alihkan key-chain2 yg aku letak kat sebelah kanan aku ... alihkan ke sebelah kiri ... suka la aku sbb tgk key-chain2 semua bersahabat baik ... bejiran tetangga ... aman makmur dan sejahtera ... *lempang diri sendiri kalau x tahan dgn ayat tersebut* ...

aku pindahkan dari sini ke gambar bawah ni ....
 
 
meriah kan ...
*saya suka saya suka*


hari aku berjalan macam biasa ... ada masa bz ... ada masa buat2 bz #eh! ... bila sampai ja masa nak balik, macam biasa la ke tandas kita ... buang apa yg patut sbb trafic nak balik umah ni x bleh diduga ... ari ni elok ko merempit dgn senang hati ... esok2 mana nak tau kan ...

maka ke tandas la aku dengan mug yg hensem lagi ireng itu ... ok bila dah setel semua benda kat toilet tu, maka kembali la aku ke tempat asal meja aku ... dari jauh dah perasaan budak sorg ni dok sengih2 kat aku ... amboi dik, dah tasabar nak balik ekk ... sabar dik ooiii ... ko balik awal pon bukan boleh makan kan ... kata puase ... #eh! ...

yg tu jiran sebelah kiri aku ... tetiba je jiran depan aku tegur ... 'akak, ada nampak apa2 perubahan tak..??' sambil kuarkan henbeg dia ... 'handbag baru ehh ..?' ... 'tak la' ... pastu jiran sebelah aku ckp ' akak cuba tgk binatang peliharaan akak' (lebih kurang mcm tu la ayat dia) ...

dia sebut je mcm tu, aku terus zaaaassss! ... mak oiii ... apa la dosa mereka ... wuwuwuwuwu ... kejam budak dua org ni ... kejaaaammm ... korang nak tau apa yg diorg buat kat binatang peliharaan aku tu ... korang tgk la sendiri ...

dah macam renang berirama aku tgk ... kesian kan kan kan kan ...
 
haaaaaaaaaaaa ... kejam kan ...
kesian katak aku ni ... seksa aku tgk dia mcm tu ... huhhuhuh
 
dan dan dan ni la dia budak2 nyer yg buat kat binatang2 peliharaan aku tu ...

dgn muka x bersalah kan kan kan ....
 

xpe korang ... ada hari ada batas, esok lusa jgn terbabas .. #eh! ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-