30 September, 2012

sapa la saya ni kan ...

Assalamualaikum ...!!!

n3 ni n3 jumaat lepas ... sila anggap hari ni hari jumaat ....hahhhahhah ... dah terperap dlm draft ni je ... mari2 baca ....

pagi ni macam biasa sampai ofis around 8.15am .. x la awal mcm selalu .... dan x la lewat sangat ... bak kata omputeh nyer 'JUST NICE' ... hehehehehe ... dan macam hari2 biasa aku buat bila dah sampai ... on laptop dan masuk la ke email2 dan jugak tempat2 yg selalu aku masuk .... masuk yahoo nyer email, aku nampak ni ...

"Who am I to say I want you back?
When you were never mine to give away."
 
 
senyum je aku ... heheheh ... ni je yg aku nak kongsi ... mcm sedap je bunyik dia kan ... maksud pun sedap ... hahahahahah ... aku nampak ni masa aku kat email .... kan ada ruang entertainment semua tu .... tgk muka comel Justin Timberlake ... terus teringat kan kumpulan N'sync .... bye bye bye ... eh!
 
 
ok lah dulu ...
 
sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-